sábado, 6 de mayo de 2017

Saturday's Theme-18. Sunset

Buna fetelor.
Tema de azi imi place foarte mult si nu este prima data cand o abordez dar in general motivul era Sunset beatch.Azi am ales sa reprezint pe unghiile mele o dimineata in Africa .Dupa cum bine vedeti apar girafe,elefanti dar si o frumoasa indigena carand ulciorul de apa pe cap.
Am inceput aplicand o oja alba,apoi un degradeu cu buretelul,am ales desene de pe placutele A53 si Helen 05 iar la sfarsit un strat de top coat.
Acesta este modelul meu pentru azi:






Abia astept sa vad si modelel voastre.




4 comentarios:

  1. Foarte frumoasa interpretarea ta Cristina :)

    ResponderEliminar
  2. Foarte draguta manichiura si eu ma gandeam sa fac un apus in savana,dar da am ales marea :)

    ResponderEliminar
  3. Superba manichiura , am ales amandoua cam aceeasi tema, pupici

    ResponderEliminar

Gracias por dejar vuestros comentarios.
Multumesc pentru comentarii.