miércoles, 10 de febrero de 2016

ESMALTE PARA ESTAMPAR HECHO EN CASA

Hola.
Alguna vez habeis pensando en hacer vosotras mismas el esmalte para estampar los diseños?Yo he hecho algunos y quiero compartir con vosotras la tecnica.
Necesitais un esmalte blanco,un envase de esmalte limpio y un colorante que se usa para la pintura de paredes(ojo que no sea a base de agua).Se mezcla muy bien con el esmalte blanco algunas gotitas del color(depende del tono que lo quereis).
Yo os enseño hoy uno color melocoton que lo preparo el sabado.(para obtener uno naranja tenia que hecar dos gotas mas).Quiero decir que sale un esmalte denso y pigmentado,muy bueno para estampar incluso sobre negro.
Que pensais?Vais a preparar y vosotras algunos?


Buna.
V-ati gandit vreodata sa va fabricati voi singure oje pentru stampilat modele in casa?Eu am facut cateva si vreau sa impart cu voi tehnica.
Aveti nevoie de o oja alba,o sticluta de oja goala si un colorant ce se foloseste pentru zugravit(aveti grija sa nu fie pe baza de apa).Se amesteca foarte bine cu oja alba cateva picaturi din colorant(depinde de tonul pe care il doriti).
Eu va voi arata una de culoarea piersicii pe care l-am preparat sambata(daca vroiam sa obtin portocaliu trebuia sa mai adaug vreo doua picaturi).Vreau sa va spun ca iese o oja densa si pigmentata,foarte buna pentru stampilat chiar si pe negru.
Ce spuneti?O sa va preparati si voi vreuna?










16 comentarios:

  1. Super idee, multumim pentru tips, mani in LOVE, pupicei <3

    ResponderEliminar
  2. Super manichiura, dar dat fiind faptul ca ai adaugat colorant pentru zugravit in oja, nu este daunator unghiilor oare?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eu stiu ce sa zic Andrea,ma gandesc ca nu aplici oja direct pe unghie,ai base coat,doua straturi culoare si abia apoi stampilezi.

      Eliminar
  3. Ce idee buna...sincer nu m-am gandit niciodata. Eu daca nu am oja speciala pentru stampilat folosesc orice alta oja - de cele mai multe ori reusesc sa stampilez bine.
    Bravo pt inovatie si ....spor la stampilat cu cat mai multe culori facute de tine !

    Te pup

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si eu stampilez si cu oja normala daca este mai vascoasa si se vede bine

      Eliminar
  4. Wow! Nu m-as fi gandit niciodata la colorant. Prea tare!
    Multumim pentru pont. Manichiura este foarte, foarte frumoasa. ♥

    ResponderEliminar
  5. Ce idee interesanta! Ma tenteaza sa incerc si eu. Manichiura e superba! ^_^

    ResponderEliminar
  6. Ce idee interesanta! Ma tenteaza sa incerc si eu. Manichiura e superba! ^_^

    ResponderEliminar
  7. uh, ce frumoasa e manichiura!
    eu am renuntat la stamping dupa multe fail-uri :))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nu trebuie sa te dezamagesti.Doar exersand obtinem rezultate bune :)

      Eliminar
  8. Arata foarte bine, iar ideea e una foarte inovatoare :)

    ResponderEliminar

Gracias por dejar vuestros comentarios.
Multumesc pentru comentarii.